Akupunktur er en vel 2000 år gammel kinesisk behandlingsform. WHO
(Verdens helseorganisasjon) anbefaler akupunktur for en rekke sykdommer (se nedenfor). Vår akupunktør er medlem i Akupunkturforeningen.

Homeopati er en individuell behandlingsform som stimulerer organismens evne til å helbrede seg selv gjennom å styrke pasienten fysisk og psykisk.

Mange mennesker er plaget av en eller annen form for betennelse i kroppen. Betennelser er en immunreaksjon hvor det oppstår en lokal reaksjon med hevelse, ømhet, rødme og varmeøkning.

Funksjonell medisin er den nye medisinske måten å se på helse og sykdom. Underliggende årsaker, samspillet mellom biokjemiske prosesser og fysiologiske ubalanser, fysiske og følelsesmessige påkjenninger, biologisk variasjon og individualitet er faktorer som tas med i betraktningen.

Din Klinikk har gode tilbud til den vordende mor og far, til mor under fødsel og til mor og barn etter fødsel.

Kopping er en metode som benytter undertrykk til å bedre sirkulasjonen i huden, muskulaturen og i kroppens indre organer der blodforsyningen er dårlig, for eksempel etter en skade.

En hårmineralanalyse er en omfattende undersøkelse som gir informasjon om mineralbalansen i kroppen vår. Analysen avdekker både mangler og overskudd, og kan spore eventuelle tungmetallforgiftninger.

Magnetfeltterapi består av å bruke magnetfelt av bestemte styrker og frekvenser i terapeutisk øyemed.

Riktig kosthold er ofte grunnlaget for en god helse. Riktig kost er et viktig supplement til annen behandling. Annen behandling får ofte en bedre effekt hvis det ernæringsmessige grunnlaget er optimalt.

I ortomolykelær medisin bruker vi naturlige næringsmidler og tilskudd i optimale doser for å behandle sykdom og for å styrke helsen og forebygge plager og lidelser, både av fysisk og psykisk karakter.